Komunikat

Ilustración de Teléfono Icono Vector Símbolo y más Vectores Libres de ... Uruchomiliśmy Infolinię Banku!
Szanowni Klienci,
Z radością informujemy, że od 1 lipca 2025 r. uruchomiliśmy infolinię Warszawskiego Banku Spółdzielczego działającą całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

Numery infolinii:
801 500 888 lub
22 243 61 20 lub
86 216 13 44
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.
Dzięki infolinii uzyskasz pomoc w zakresie:
  1. Blokowania i odblokowania systemu bankowości internetowej i mobilnej.
  2. Wsparcia w obsłudze systemu bankowości internetowej/mobilnej:
– instalacji aplikacji,
– instruktażu w zakresie nadania hasła,
– resetu/nadania hasła,
– instruktażu aktualizacji oprogramowania,
– instruktażu o możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
– instruktażu dotyczącego bezpiecznego podpisu elektronicznego,
– dokonywania przelewów krajowych w tym ZUS i US,
– dokonywania przelewów zagranicznych,
– zakładania, modyfikacji, likwidacji lokat,
– przeglądania, drukowania szczegółów płatności,
– doładowania kont telefonów komórkowych prepaid z rachunku bankowego,
– parowania aplikacji/nadania pin.
  1. Wsparcia w zakresie informowania o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku.
  2. Przyjmowania i obsługi reklamacji dotyczących systemów bankowości internetowej/mobilnej.
  3. Obsługi zgłoszeń dotyczących nadużyć w bankowości internetowej/mobilnej.
  4. Zastrzegania lub aktywacji karty płatniczej.
  5. Komunikatu dotyczącego bezpiecznego korzystania z dostępu do bankowości internetowej i mobilnej.
  6. Informacji o lokalizacji placówek Banku, godzin otwarcia oraz o bankomatach Grupy BPS.
Zapraszamy do kontaktu.
Powrót do Aktualności