Infolinia

Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:

  • 801 500 888
  • 22 243 61 20
  • 86 216 13 44

Na infolinii uzyskasz pomoc w zakresie:

  1. Blokowania i odblokowania systemu bankowości internetowej i mobilnej.
  2. Wsparcia w obsłudze systemu bankowości internetowej/mobilnej:
  • instalacji aplikacji,
  • instruktażu w zakresie nadania hasła,
  • resetu/nadania hasła,
  • instruktażu aktualizacji oprogramowania,
  • instruktażu o możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
  • instruktaż dotyczący bezpiecznego podpisu elektronicznego,
  • dokonywania przelewów krajowych w tym ZUS i US,
  • dokonywania przelewów zagranicznych,
  • zakładania, modyfikacji, likwidacji lokat,
  • przeglądania, drukowania szczegółów płatności,
  • doładowania kont telefonów komórkowych prepaid z rachunku bankowego,
  • parowania aplikacji/nadania PIN.
  1. Wsparcia w zakresie informowania o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku.
  2. Przyjmowania i obsługi reklamacji dotyczących systemów bankowości internetowej/mobilnej.
  3. Obsługi zgłoszeń dotyczących nadużyć w bankowości internetowej/mobilnej.
  4. Zastrzegania, aktywacji lub blokowania karty płatniczej.
  5. Komunikatu dotyczącego bezpiecznego korzystania z dostępu do bankowości internetowej i mobilnej.
  6. Informację o lokalizacji placówek Banku, godzin otwarcia oraz o bankomatach Banku i Grupy BPS.