Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
- 801 500 888
- 22 243 61 20
- 86 216 13 44
Na infolinii uzyskasz pomoc w zakresie:
- Blokowania i odblokowania systemu bankowości internetowej i mobilnej.
- Wsparcia w obsłudze systemu bankowości internetowej/mobilnej:
- instalacji aplikacji,
- instruktażu w zakresie nadania hasła,
- resetu/nadania hasła,
- instruktażu aktualizacji oprogramowania,
- instruktażu o możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
- instruktaż dotyczący bezpiecznego podpisu elektronicznego,
- dokonywania przelewów krajowych w tym ZUS i US,
- dokonywania przelewów zagranicznych,
- zakładania, modyfikacji, likwidacji lokat,
- przeglądania, drukowania szczegółów płatności,
- doładowania kont telefonów komórkowych prepaid z rachunku bankowego,
- parowania aplikacji/nadania PIN.
- Wsparcia w zakresie informowania o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku.
- Przyjmowania i obsługi reklamacji dotyczących systemów bankowości internetowej/mobilnej.
- Obsługi zgłoszeń dotyczących nadużyć w bankowości internetowej/mobilnej.
- Zastrzegania, aktywacji lub blokowania karty płatniczej.
- Komunikatu dotyczącego bezpiecznego korzystania z dostępu do bankowości internetowej i mobilnej.
- Informację o lokalizacji placówek Banku, godzin otwarcia oraz o bankomatach Banku i Grupy BPS.