Site icon Warszawski Bank Spółdzielczy

Infolinia

Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:

Na infolinii uzyskasz pomoc w zakresie:

  1. Blokowania i odblokowania systemu bankowości internetowej i mobilnej.
  2. Wsparcia w obsłudze systemu bankowości internetowej/mobilnej:
  1. Wsparcia w zakresie informowania o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku.
  2. Przyjmowania i obsługi reklamacji dotyczących systemów bankowości internetowej/mobilnej.
  3. Obsługi zgłoszeń dotyczących nadużyć w bankowości internetowej/mobilnej.
  4. Zastrzegania, aktywacji lub blokowania karty płatniczej.
  5. Komunikatu dotyczącego bezpiecznego korzystania z dostępu do bankowości internetowej i mobilnej.
  6. Informację o lokalizacji placówek Banku, godzin otwarcia oraz o bankomatach Banku i Grupy BPS.

 

Exit mobile version